Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 16:59 - Интервю с Тина Димитрова
Автор: malart Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3891 Коментари: 0 Гласове:
0



                             Българска баскетболна звезда във Вроцлав

                                                                                                                              

   През изминалата седмица от 13-ти до 15-ти април във Вроцлав се състоя второто издание на международния турнир "Мачией Жиелински" по баскетбол за момчета до тринадесет години. За първи път в надпреварата участва и италиански отбор. Представителят на Апенините Баскет Римини Крабс зае убедително първото място след безапелационна победа в последния мач срещу  местния Шльонск. Част от треньорския щаб на отборa от Римини бе и известната българска треньорка Тина Димитрва.

    Визитната картичка като треньор на г-жа Димитрова е богата. В нея се открояват успешни сезони начело на женските отбори на Марица и Левски Спартак, на националния женски отбор до 20 години, на националния отбор, който стана и  световен вицешампион в първото издание на Световното първенство по баскетбол 3х3 през 2011та в Римини. Отговорник във ФИБА за популяризирането и развитието на формата 3х3 е видинчанинът Коста Илиев.  А в отборa, който стига до сребърните медали през миналата година,  е синът на Тина Димитрова - Димитър.

    Веднага след награждаването тя бе любезна да каже няколко думи за нашето сдружение "Приятели на България във Вроцлав".

М.М  - Христос Воскресе! И честита победа!

Т.Д.  - Воистина Воскресе! Благодаря!

М.М.- Г-жо Димитрова, в момента работите като треньор в Римини Крабс. Как се чувствате в Италия?

Т.Д. - В началото ми бе тежко, защото не знаех езика и менталността на италианците. Постепенно научих италиански и свикнах с техния  тепмерамент. Те също ме опознаха и започнаха да ми гласуват по-голямо доверие. В момента отговарям за всички състезатели, които не са от Римини. Треньор съм на петнадесетгодишните. Мога да кажа, че свикнах с живота в Италия и съм доволна от себе си и от работата си.

 

М.М. - Вашето мнение за проведения турнир и за Вроцлав.

Т.Д. - Състезанието беше организирано много добре и професионално бе на високо ниво. Не мога да имам никакви забележки, а единствено суперлативи по отношение на всеки един детайл от няколкодневния ни престой в красивия Вроцлав. За града бях слушала от българските журналисти, които отразяваха представянето на националната ни гарнитура по време на европейското първенство през 2009та година. Те ми казаха, че Вроцлав е прекрасно място. Твърдя, че не са преувеличили и на мен също много ми хареса.

 

М.М.- Ще кажете ли нещо специално на българите във Вроцлав и верните фенове на българския баскетбол в столицата на Долни Шльонск?

 

Т.Д. - Радвам се, че откривам българи тук, които са емоционално свързани с българския спорт и не са забравили за корените си. Аз никога не съм се срамувала, че съм българка и това е едно от първите неща, с които се представям в чужбина. Пожелавам си да се срещнем отново. А поводи ще има. През юли София ще е домакин на европейското първенство за младежи до 20  години, дивизия Б. Надявам се да се видим в зала "Армеец" през лятото.

 

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malart
Категория: Лични дневници
Прочетен: 453871
Постинги: 167
Коментари: 292
Гласове: 445
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930