Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2009 13:43 - Нов опит на здравната каса да рекетира емигрантите
Автор: malart Категория: Политика   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.08.2009 14:37


Прибирам се в България за няколко седмици  и се чувствам обнадежден от политическите промени, които се  случиха след изборите от 5 юли(аз също гласувах).
Набързо обаче бях върнат във времето на рекета и мафиотските при6оми от страна на държавните администрации - в конкретния случая вноските за здравно осигуряване.
След титанична борба български комитет(съставен от емигранти) успя преди две години да прокара в парламента (с помощта на ДСБ) нова наредба за здравното осигуряване, според която българските граждани, които са живяли 183 и повече дни извън България се освобождават от дължимите зравни вноски. Условието включваше изискване да не са ползвали здравни услуги в България по линия а здравното осигуряване и да представят в НАП справка от МВР за датите на напускане и влизане в страната. Това беше едно добро решение и аз се възползвах от него с най-голямо облекчение и надежда, че на комунистическите кратуни най-сетне им е уврял мозъка и започват да работят по европейски образец.
Отивам днес в НАП, за да си изчистя 2008 и 2009та година и разбирам, че наредбата за 183те дни важи само до 2007ма, а от 2008 вече трябва да представя образец е Е104 от работодател, че съм осигуряван в чужбина. Проблемът е, че през 2008 аз съм бил в чужбина, но не съм работил  и нямам работодател. Изходът според чиновника от НАП е да си платя осигровките в България за 2008, въпреки че аз не съм бил тук и не съм ползвал техните услуги. Това ако не е рекет, то аз незнам какво тогава е!
Стъпките, които ще предприема са следните : писмо до парламентарната група на Синята коалиция(другите групи няма да ми обърнат внимание,защото не съм син на... или племенник на...), писмо до комисията по здравеопазване в парламента и евентуално ще се свържа с българската емигрантска организация, която преди две години водеше битка именно по този въпрос. Може пък те да имат други варианти на действие.
Уважаеми сънародници, проблемът засяга и нашите близки, майки, бащи, деца, които работят в Гърция, Испания и Италия без трудови договори. Те не ползват здравните услуги в България и физически не са тук, а същевременно държавата ги рекетира с наглостта на мутра от началото на 90те години на миналия век. Нека проявим активност и да натиснем новото мнозинство в българския(нашия) параламент, за да променят тези гнусни изнудвачески наредби.
Последният ми и краен изход от блатото на рекет6орската държавност е да се започна действия по придобиване на гражданство в страната, в която живея и да се откажа от българското си гражданство. Дано да не се стига до там, но истината е ,че сериозно обмислям тази стъпка, защото нямам вече сили и желание да се боря със системата в България. Между друго повечето ми близки живеят в САЩ или страни от Западна Европа, защото и на тях им омръзна да се борят с безкрайните несправедливости в ДС-рско олигархичната посткомунистическа България.
Бог да пази България и да даде разум на новите й управляващи да я реформират,за  да бъде тя  Родина за българите, а не техен враг.



Тагове:   осигуровки,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malart
Категория: Лични дневници
Прочетен: 453855
Постинги: 167
Коментари: 292
Гласове: 445
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930