Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2009 09:35 - 14ти февруари, а сега накъде
Автор: malart Категория: Тя и той   
Прочетен: 1095 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2009 23:23


Всеки уважаващ себе си мъж(стига да не е плакал на Brokeback Mountian) трябва да знае, че това не е просто ден, в който подаряваме китка или бонбони на любимата.  Казано е - ден година храни. Каквото посеем на този ден, такова ще ожънем наесен.
Открай време е известно,че най-добрата импровизация е подготвената такава. Затова колеги, не оставяйте всичко за последния момент. Рискувате провал, а с това и поражение на любовния фронт, което  ще рефлектира след време на цялостния ви живот. 
  Тази година и аз съм се подготвил поне от две седмици преди тази паметна за всеки влюбен  дата. Решил съм да разнообразя ежегодната програма от подарък, ресторант и любовно стихче. Тази година ще е малко по иначе.
Разбивам стереотипа и започваме с аквапарк. Цамбуркане по джакузитата, ленивата река, топлия солен басейн на открито и спускане по 4те пързалки са за отскок. След това успокояваме топката с espresso и тирамису тортичка в tchibo cafe.
Следва следобед и вечер на романтичните филми. Подготвил съм два от безотказно разтапящите женските сърца -  You have Got Mail и French kiss.
Следва полусухо френско вино ( аз съм фен на dry, но дамите си падат по по-сладките вина и затова компромисен вариант са semi-dry)  и вечеря от охлюви по бургундски(едвам ги открих тея пущини в един забутан магазин, замразени естествено). Музкикалният фон е елегантна съвременна италианска музика. Току-що се сдобих с  албума на Ал Бано от 2007ма Cercami nel Cuore della Gente. Доста добре звучи. Прибавям и малко ароматни свещи с мирис на жасмин. 
  Преди време бях купил от nanu- nana белезници с червени пухчета. Дори да не си признават, жените обичат да имат господар, на когото да се подчиняват( да не се обиждат лесбо ориентираните, тях ги изключвам). Неслучайно толкова им харесва темата за хареми, султани и в Истанбул все това искат да видят. Та щраквам белезниците и завършвам подобаващо този 14ти февруари.
Казано е - ден година храни. А дано е вярно ! Проверете сами  и ми пишете.


Тагове:   накъде,


Гласувай:
0



1. анонимен - az li4no ne praznuvam tozi praznik. ...
11.02.2009 09:47
az li4no ne praznuvam tozi praznik..prosto za6toto vseki den pri men e sveti valentin...
цитирай
2. injir - Chestit praznik - Sveti Valentin !
14.02.2009 08:15
Iskreno se radvam,che taka otbeliazvate edin hubav praznik!Badete shtastliv! I vashata izbranica veroiatno shte bade sashto nai-stastlivata jena!
цитирай
3. malart - Saint Valentines Day
14.02.2009 11:12
Благодаря. И аз желая повече красота и поезия в любовта и по-малко проза във всекидневието !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malart
Категория: Лични дневници
Прочетен: 453507
Постинги: 167
Коментари: 292
Гласове: 445
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930