Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2011 09:33 - Coffee heaven*. Моля?!
Автор: malart Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2691 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 22.02.2012 21:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Ценя кафето почти колкото жена си. А това означва много. И съм взискателен. Отвращава ме мисълта да пия голяма чаша кафе от типа ваза за карамфили. Гледам това е модата в страните, където кафето не е традиция. 
 Не слагам захар в кафето, защото това изменя вкуса му. Предпочитам го без сметанки. Обичам го в порцеланова чашка. Металната лъжичка с изчистени форми е аксесоар, който е необходим за добрата визия и настроение.
  Пластмасовата чашка ме изпълва с ужас и вкус на разтопена пластмаса. Пластмасовата бъркалка ме подсеща на възрастна циганка, която работи в Чистотата. 
Препълнената до ръба чашка не ме изпълва с благодарност към бармана. 

   Обожавам да пия кафето, да запаля пурата(това в определните кафенета на открито) и да се втренчвам в преминаващите хора, като се опитвам да отгатна какви са те. Когато се уморя да се втренчвам, отварям книга или си водя записки за наблюденията.

   В този процес най-неприятното е: съседът по маса, набит поляк с камуфлажен панталон и пиратски парцал на главата, който намира тема за разговор с групата холандски пенсионери, които се изсипват в кафенето. За мое учудване се оказва, че разбирам нидерландски. Зацепвам, че обяснява на холандците, че в Полша от първи януари 2011та е забранено пушенето на публични места. Погледжам към масата в ляво. Двама италианци пушат цигари и коментират Ратко Младич. Тегля една наум по адрес на Пан Тадеуш и се зачитам в книжката си. Неуверните в езиковите си познания по даден чужд език имат неприятния навик да говорят на много висок глас. Сякаш така ще ги разберат по-добре. Дуднещият глас на бившия полски строител в Ниската земя пронизва мозъка ми като неговата бургия, с която е пробивал холандските дувари. 

    Дама с куфар на колелца се опитва да се провре между масите. Придръпвам стола си, за да й направя място. Уф, докъде бях стигнал?
  Двойка холандци сядат на масичката, на която седя и аз. Threesome? Почвам да се нервя. Не помня какво съм прочел в предишната страница.

   Претъпкано е и започвам да се задъхвам. Потя се обилно. Допивам кафето с необичайно темпо. Ставам. Кофи хевън, айде моля ви се, другия път без мене.


* Coffee heaven е верига кафенета, в която масовката явно вече започва да прилича на другите вериги за масово захранване, но пък твърде много се отдалечава от името си


Тагове:   Полша,   кафе,   кафене,


Гласувай:
2



1. malart - Началото на юли!
08.06.2011 10:35
Началото на юли!
цитирай
2. malart - Imam kubinski puri, ama ne ot tiq ...
08.06.2011 14:16
анонимен написа:
Imam kubinski puri, ama ne ot tiq deto se prodavat v klek 6opovete, ami takiva, koito tatko mi prati direktno ot Kuba. Kogato doide6 6te zapalim po edna i 6te piem kafe na nqkoe mn qko mqsto :)

Усещам още отсега вкуса на пурата, която е ръчно правена на запотеното бедро на знойна кубинка. Само ги затвори добре, за да не се изсушат!
цитирай
3. injir - Хареса ми сравнението за съпруг...
10.06.2011 10:49
Хареса ми сравнението за съпругата. Щастливка! Ценят я с нещо върховно.:)Означава - обожание.
цитирай
4. malart - Това е вече малко телепатия. По едно ...
10.06.2011 11:11
Това е вече малко телепатия. По едно и също време аз писах за един твой пост, а ти за моя. Забавно. Усещането за жена е много близо до усещането за качественото кафе(поне в моето съзнание). Затова се чудя на мъже, които не пият кафе - как могат да разберат сексуалността на една жена, ако не разберат тайните на доброто кафе.
цитирай
5. injir - Ujas! Moiat saprug ne pie kafe!:)
10.06.2011 19:48
Ujas! Moiat saprug ne pie kafe!:)
цитирай
6. malart - Няма поводи за тревога. Тази теория ...
10.06.2011 21:33
Няма поводи за тревога. Тази теория си важи само за мене си, хе-хе. А и по-добре да не пие кафе, отколкото да пие като американците от двулитровата кана
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malart
Категория: Лични дневници
Прочетен: 453376
Постинги: 167
Коментари: 292
Гласове: 445
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930